01 maart 2013

Verlichte bloempotten - ronde plantenbakken - GENESIS


Verlichte bloempotten GENESIS
Verlichte bloempotten zijn een hot trend. Ik zie ze steeds meer om me heen. Wat ik belangrijk vind, is dat de verlichte plantenbakken er niet alleen in het donker, maar ook bij daglicht mooi uitzien. Als de lamp uit is, wil ik ook een naar iets moois kijken. 

Het meest houd ik van een krachtig en toch simpel design. Een terraspot met een kloek uiterlijk, die het karakter van de planten onderstreept, heeft mijn voorkeur. Zeker als dan ook het licht nog een rol gaat spelen, merk ik dat de hoge terraspotten me het meeste aanspreken. Dan komen niet alleen de planten, maar ook de bloembakken mooi tot hun recht. 

Verlichte bloempotten GENESIS rond 

De ronde verlichte bloempotten van het model GENESIS voldoen aan die eisen. Ze zijn hoog - 85 cm of 100 cm - en hebben een vorm die zowel in een klassieke als een moderne tuin goed past. Ik heb ze ook al aan weerszijden van een voordeur en aan het begin van een oprit naar een garage zien staan. Dat vond ik een goed idee, zo heb je 's avonds licht als je naar huis komt en tegelijkertijd een prachtig accent gezet.

Het licht wordt in deze verlichte plantenbakken op een ideale manier gefilterd, zodat er toch een rustige sfeer ontstaat, ook als je met de kleuren speelt. 

De hoge en ronde plantenbak GENESIS is de basis voor de bloempot met verlichting. Wat ik heel leuk vind, is een combinatie van verlichte bloempotten en bloembakken zonder licht - en dan wel in hetzelfde model. 

Ach, je kunt zo veel spelen met al die elementen, ongelooflijk. Ideetjes te over. Dus ik ben blij dat de plantenbakken van terras-pot.nl scherp geprijsd zijn. En als ik in de webshop bestel, zijn de verzendkosten ook nog eens inclusief.